yükleniyor

Sosyal Medya Pazarlama

Sosyal Medya; Küçük ve orta halli şirketlerin kitlelere kendilerini, markalarını, servislerini ve ürünlerini göstermesine ve sadece büyük ve bolca maddi imkana sahip sektör tekellerinin elinde olan "müşterilere ulaşma ve görünülebilirlik" algısının, doğru adımlar atılırsa her ölçekte marka için ulaşılabilir bir hedef olduğunu göstermiştir. Bugün Türkiye'de küçük ve orta halli şirketlerin sadece %21'i sosyal medya kullanmakta ve kendilerine uygun reklam yolları yaratmaktadır. Bunun karşılığında Google verilerine göre Türkiye'de hergün 44 Milyon insan online olup, sosyal medya sitelerinde zaman geçirmektedir.

Sosyal medya aslında bir deneyim işidir. Hangi davranışın nasıl sonuçlar doğuracağını görmek ve planları ona göre değiştirmek gereklidir. Küçük işletmelerde sosyal medyaya daha rahat ayak uydurabilmek ve hedef müşterilere ulaşmak için profesyonel olarak sosyal medya yardımı almalıdırlar. Böylece sosyal medya değişimlerine daha hızlı tepki verebilmektedirler. Her ne ölçekte olursa olsun sosyal medyanın şirketler için önemini göz ardı etmek doğru bir davranış değildir. Sosyal medyayı doğru bir biçimde kullanmak şirketin başarısı için vazgeçilmezdir.

Sosyal Medya Reklamları

Hassas Erişim
Sosyal medya eklamlarında hedef kitleniz yaş, cinsiyet ve yaşadığı bölgeye göre belirleyip reklamları sadece hedef kitlenize gösterebilirsiniz.

Yüksek Etki
Sosyal medya reklamları gerek kullanıcı sayısı gerekse hedef kitlenizin artık dijitalde daha fazla zaman geçirmesinden dolayı markanız için yüksek etki sağlar.

Gelişmiş Reklam Biçimleri
Sosyal medya reklamları gelişmiş reklam modelleri ile markanızın yaratıcı fikirlerini destekler ve hedef kitlenizde etki yaratan reklamlar vermenizi sağlar.

Hizmetlerimiz ve çözümlerimiz hakkında daha detaylı bilgi almak için hemen bize ulaşın.

X

Müşteri Paneli

Şifremi Unuttum!

Henüz Hesabınız Yok mu?

Hemen Hesap Oluştur!